Journey insights

Diepgaand inzicht in elke fase van de journey

We helpen frictiepunten te identificeren en klantgedrag en behoefte scherp te krijgen.

Jouw uitdaging

Ik wil aansluiting bij de klantbehoefte en goed inzicht

Heb je moeite om precies te begrijpen waar klanten afhaken of vastlopen in de klantreis? Onzichtbare knelpunten kunnen leiden tot gemiste kansen, lagere conversieratio’s en minder tevreden klanten. Zonder gedetailleerd inzicht blijf je gissen naar wat echt werkt.
journey insights - Journey insights: creëer inzicht voor een optimale journey

Wat wij voor je kunnen doen

Inzicht in klantbehoeften, verwachtingen en ervaringen door middel van panels, interviews en gebruikerstests.

Een visuele analyse van de klantreis die pijnpunten, emoties en verbeterkansen blootlegt voor een naadloze klantbeleving.

Op basis van cijfers en data  inzicht in gedrag, voorkeuren en quick-wins binnen elke stap van de funnel.

Inzicht in klantbehoeften, verwachtingen en ervaringen door middel van panels, interviews en gebruikerstests.

Een visuele analyse van de klantreis die pijnpunten, emoties en verbeterkansen blootlegt voor een naadloze klantbeleving.
Op basis van cijfers en data  inzicht in gedrag, voorkeuren en quick-wins binnen elke stap van de funnel.

Succesverhalen

Klantbehoefte centraal, multidisciplinair digital team en een robuuste toekomstbestendige webshop

Bekijk de NBD Biblion case ➞

Duurzame groei door optimalisatie van de candidate journey


Bekijk de Partou case ➞
journey insights - Journey insights: creëer inzicht voor een optimale journey

Bel met Olivier

Ga voor inzicht om verder te groeien

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Journey insights geeft je een compleet beeld van hoe klanten, leads of bezoekers interacteren binnen de journey. Dit helpt je om pijnpunten en verbeterpunten te identificeren. Of het nu gaat om de website, interacties met de serviceafdeling of de algehele ervaring, je krijgt inzicht in wat er goed gaat en waar optimalisatie nodig is.

De duur varieert, maar een gemiddelde analyse duurt 4-6 weken. Maar dit verschilt echt per klant. Wij doorlopen data-analyse, journey mapping,  klantonderzoek en presenteren de resultaten. Hiermee ontdek je frictiepunten en kansen.

Journey mapping is een visuele weergave van de klantreis en onderdeel van journey insights, terwijl journey insights als geheel de diepgaande analyse biedt om die reis te verbeteren. Via journey insights verfijn je daadwerkelijk klantreizen met dieper inzicht en gerichte aanpassingen.

Ja, we delen alle data en bevindingen met jou en je team. Dit is de basis voor de verschillende concrete verbeteringen voor een naadloze en efficiënte klantbeleving.

Het is relevant voor groei om doorlopend klant-of leadgerelateerde inzichten te verzamelen. Met deze informatie kan je periodiek je journeys en het aanbod optimaliseren zodat het goed blijft aansluiten bij de behoefte van je (toekomstige) klant.