Journey insights
Diepgaand inzicht in elke fase van de journey
We helpen frictiepunten te identificeren en klantgedrag en behoefte scherp te krijgen.
Jouw uitdaging
Ik wil aansluiting bij de klantbehoefte en goed inzicht
Wat wij voor je kunnen doen
Inzicht in klantbehoeften, verwachtingen en ervaringen door middel van panels, interviews en gebruikerstests.
Een visuele analyse van de klantreis die pijnpunten, emoties en verbeterkansen blootlegt voor een naadloze klantbeleving.
Op basis van cijfers en data inzicht in gedrag, voorkeuren en quick-wins binnen elke stap van de funnel.
Inzicht in klantbehoeften, verwachtingen en ervaringen door middel van panels, interviews en gebruikerstests.
Succesverhalen
Klantbehoefte centraal, multidisciplinair digital team en een robuuste toekomstbestendige webshop
Bekijk de NBD Biblion case ➞Veelgestelde vragen
Hoe helpt journey insights mijn organisatie?
Journey insights geeft je een compleet beeld van hoe klanten, leads of bezoekers interacteren binnen de journey. Dit helpt je om pijnpunten en verbeterpunten te identificeren. Of het nu gaat om de website, interacties met de serviceafdeling of de algehele ervaring, je krijgt inzicht in wat er goed gaat en waar optimalisatie nodig is.
Hoe lang duurt een journey insights analyse?
De duur varieert, maar een gemiddelde analyse duurt 4-6 weken. Maar dit verschilt echt per klant. Wij doorlopen data-analyse, journey mapping, klantonderzoek en presenteren de resultaten. Hiermee ontdek je frictiepunten en kansen.
Wat is het verschil tussen journey mapping en journey insights?
Journey mapping is een visuele weergave van de klantreis en onderdeel van journey insights, terwijl journey insights als geheel de diepgaande analyse biedt om die reis te verbeteren. Via journey insights verfijn je daadwerkelijk klantreizen met dieper inzicht en gerichte aanpassingen.
Heb ik toegang tot de data die wordt geanalyseerd?
Ja, we delen alle data en bevindingen met jou en je team. Dit is de basis voor de verschillende concrete verbeteringen voor een naadloze en efficiënte klantbeleving.
Is eenmalig journey insights voldoende?
Het is relevant voor groei om doorlopend klant-of leadgerelateerde inzichten te verzamelen. Met deze informatie kan je periodiek je journeys en het aanbod optimaliseren zodat het goed blijft aansluiten bij de behoefte van je (toekomstige) klant.