..
Funnel analyse
Inzicht in gedrag, voorkeuren en quick-wins in de funnel
Wij analyseren waar gebruikers afhaken in de funnel en welke stappen beter kunnen
Onze funnel analyse kan worden toegepast op verschillende online processen, zoals het aankoopproces, het inschrijvingsproces, het aanmeldingsproces tot aan het registratieproces. Hiermee brengen we de optimalisatiekansen in beeld.
De stappen die wij nemen
We starten met het bepalen van de funnel en de routes. Welke routes worden afgelegd totdat er overgaan wordt tot een conversie. Deze stappen vormen het fundament voor onze funnel analyse.
Intake en funnel deepdive
Samen bespreken we de problematiek en de gewenste situatie en duiken we diep in de materie om een vliegende start te maken.
Funnel analyse
Met de beschikbare data starten we aan de funnelanalyse. We visualiseren de funnel, identificeren knelpunten en de CRO kansen.
Resultaten en next steps
Met de resultaten van onze funnel analyse bespreken wij de knelpunten en de kansen als start voor verdere groei.