..

Journey mapping
Legt de reis, pijnpunten, emoties en groeikansen bloot
Wij visualiseren hoe klanten zich bewegen en voelen en geven verbetervoorstellen
Journey mapping biedt een visuele weergave van de stappen die jouw klanten doorlopen om hun doelen te bereiken. Door deze stappen te analyseren, kunnen we cruciale momenten van (on)tevredenheid identificeren en begrijpen waar verbeteringen nodig zijn.
We brengen de stappen in kaart die jouw doelgroep doorloopt om hun doel te bereiken. We analyseren hun ervaringen, volgen hun pad en identificeren cruciale momenten van (on)tevredenheid. Ons proces gaat verder dan meten: we richten ons ook op het begrijpen van de hele ervaring om uitval te voorkomen.
Helder inzicht voor verdere groei
In 3 heldere stappen komen we tot een heldere journey mapping met daarin de reis van jouw klant, de pijnpunten die ervaren worden, de emoties tijdens elke stap en de verbeterkansen voor jouw organisatie o.b.v. deze journey mapping.
Persona's en stappen
Goed de klant(groepen) gaan begrijpen en de stappen van oriëntatie tot aan voltooide actie samen helder hebben.
Vanuit de ogen van de klant
Interacties, moments of truth, emoties en communicatie wordt in onderzoeken in kaart gebracht.
Visualisatie en analyse
De mapping nauwkeurig in beeld brengen en het beoordelen van het verbeterpotentieel.
Wij werken voor mooie merken

Journey marketing expertise van A tot Z
Naast journey mapping zorgen we ook met onze andere diensten dat elke stap gaat bijdragen aan groei, meer rendement en een sterke bedrijfsvoering. Van journey insights, groei strategieën tot aan hands-on funnel optimalisatie bieden wij de ondersteuning op afstand of van binnenuit die op dat moment nodig is. Verken hier al onze diensten.