..
Journey mapping
Legt de reis, pijnpunten, emoties en groeikansen bloot
Wij visualiseren hoe klanten zich bewegen en voelen en geven verbetervoorstellen
We brengen de stappen in kaart die jouw doelgroep doorloopt om hun doel te bereiken. We analyseren hun ervaringen, volgen hun pad en identificeren cruciale momenten van (on)tevredenheid. Ons proces gaat verder dan meten: we richten ons ook op het begrijpen van de hele ervaring om uitval te voorkomen.
Helder inzicht voor verdere groei
In 3 heldere stappen komen we tot een heldere journey mapping met daarin de reis van jouw klant, de pijnpunten die ervaren worden, de emoties tijdens elke stap en de verbeterkansen voor jouw organisatie o.b.v. deze journey mapping.
Persona's en stappen
Goed de klant(groepen) gaan begrijpen en de stappen van oriëntatie tot aan voltooide actie samen helder hebben.
Vanuit de ogen van de klant
Interacties, moments of truth, emoties en communicatie wordt in onderzoeken in kaart gebracht.
Visualisatie en analyse
De journey mapping nauwkeurig in beeld brengen en het beoordelen van het verbeterpotentieel.