..

Klantsafari
Inzichten vanuit panels, interviews en gebruikerstests
Met onze aanpak ervaar je echt de behoefte van jouw doelgroep
Wil je weten wat je klant ervaart een waar de verbeterpunten zitten in de journey? Wij zetten hier onze klantsafari voor in. Deze klantsafari is een maatwerk methodiek die inzicht geeft in klantbehoeften, verwachtingen en ervaringen door middel van panels, interviews en gebruikerstests.
Deze methodes zet je in voor het verkrijgen van échte inzichten rondom het gedrag en de voorkeuren van je klant. De inzet van panels, interviews en/of gebruikerstests geeft een realistisch beeld voor verdere groei.
De methodes die we inzetten
Het organiseren van deze aanpak is altijd maatwerk en sterk afhankelijk van het vraagstuk. Een klantsafari kent wel een standaard werkwijze, dit bestaat uit de onderdelen intake, keuze methodiek, starten onderzoeken, vastlegging, delen en beslissen. Op basis van de intake zetten we een of meerdere van onderstaande methodieken in.
Panels
Periodieke selecte groepen van leads of klanten die een oordeel geven.
Interviews
Voor een kwalitatief beeld binnen een of meerdere focusgroepen.
Gebruikerstests
Gedrag en voorkeuren van de doelgroep helder in kaart brengen.
Wij werken voor mooie merken

Journey marketing expertise van A tot Z
Naast klantsafari zorgen we ook met onze andere diensten dat elke stap gaat bijdragen aan groei, meer rendement en een sterke bedrijfsvoering. Van journey insights, groei strategieën tot aan hands-on funnel optimalisatie bieden wij de ondersteuning op afstand of van binnenuit die op dat moment nodig is. Verken hier al onze diensten.