Inzichten

Hier delen wij onze inzichten en informatie over klantbehoefte gedreven vooruitgang

Inzichten • Inzichten

Stimuleer de online marketing volwassenheid doorlopend

Net zoals bij een transformatie is de volwassenheid van de online marketing een doorlopende reis en geen einddoel. Marketingvormen, technologieën, het team, data en privacy wil je absoluut up-to-date houden. De bewustwording waar je staat als team en vanuit welke dimensie je verder kan ontwikkelen is relevant voor groei.

Lees meer
Inzichten • Inzichten

Innoveren is denken, durven, doen en delen

Tijdens een innovatietraject doorloop je een productlevenscyclus die bestaat uit de stappen ontdekken, verkennen, valideren, MVP maken, groeien, doorontwikkelen via optimalisaties van (nieuwe) features en nieuwe markten, business development, business optimalisatie en het opnieuw uitvinden of uitfaseren van jouw product of dienst. Maar waarom moet dit nou allemaal?

Lees meer
Inzichten • Inzichten

Maak de klantreis inzichtelijk

De klantreis inzichtelijk maken is relevant in jouw business strategie. Elke stap en touchpoint moet inzichtelijk zijn en daarbij ook de voorkeuren per fase van jouw klanten. Klantgedreven organisaties doen dit regelmatig om de klantbehoefte scherp te houden.

Lees meer
Inzichten • Inzichten

Stel de klantbehoefte centraal

De klantbehoefte centraal stellen wordt door veel organisaties nog als lastig ervaren. ‘Wij doen en bieden dit al jaren op deze manier en wat levert mij dit dan op’, is dan regelmatig de eerste vraag. Graag delen wij hier onze ervaringen om organisaties verder te brengen.

Lees meer

Neem contact met ons op

Als jij met ons wilt samenwerken, maken wij graag kennis. Wij ontdekken graag met jou waar de groeikansen liggen.

Inzichten • Inzichten

Deel deze pagina