Inzichten
Hier delen wij onze inzichten en informatie over klantbehoefte gedreven vooruitgang

Digitale transformaties en de drie opvallende struikelblokken
Een digitale transformatie met de juiste aanpak en focus binnen de organisatie geeft vooruitgang. Vanuit de klantgedreven transformaties die wij hebben ingezet en begeleid zijn er drie opvallende struikelblokken te onderkennen die wij graag delen.

Stimuleer de online marketing volwassenheid doorlopend
Net zoals bij een transformatie is de volwassenheid van de online marketing een doorlopende reis en geen einddoel. Marketingvormen, technologieën, het team, data en privacy wil je absoluut up-to-date houden. De bewustwording waar je staat als team en vanuit welke dimensie je verder kan ontwikkelen is relevant voor groei.

Innoveren is denken, durven, doen en delen
Tijdens een innovatietraject doorloop je een productlevenscyclus die bestaat uit de stappen ontdekken, verkennen, valideren, MVP maken, groeien, doorontwikkelen via optimalisaties van (nieuwe) features en nieuwe markten, business development, business optimalisatie en het opnieuw uitvinden of uitfaseren van jouw product of dienst. Maar waarom moet dit nou allemaal?

Maak de klantreis inzichtelijk
De klantreis inzichtelijk maken is relevant in jouw business strategie. Elke stap en touchpoint moet inzichtelijk zijn en daarbij ook de voorkeuren per fase van jouw klanten. Klantgedreven organisaties doen dit regelmatig om de klantbehoefte scherp te houden.

De voordelen van het hebben van een wendbare organisatie
Een wendbare organisatie heeft onder andere een flexibele bedrijfscultuur en een Agile werkwijze. Deze organisaties zijn in staat om snel te reageren op veranderingen en kansen te benutten die zich aandienen. Maar waarom heb jij eigenlijk een wendbare organisatie nodig?

Stel de klantbehoefte centraal
De klantbehoefte centraal stellen wordt door veel organisaties nog als lastig ervaren. ‘Wij doen en bieden dit al jaren op deze manier en wat levert mij dit dan op’, is dan regelmatig de eerste vraag. Graag delen wij hier onze ervaringen om organisaties verder te brengen.
Neem contact met ons op
Als jij met ons wilt samenwerken, maken wij graag kennis. Wij ontdekken graag met jou waar de groeikansen liggen.
