Case KPN

Lancering nieuwe PMC inclusief self-service omgeving voor plug and play IoT oplossingen​

Aanleiding
KPN IoT innoveert doorlopend met de IoT-based oplossingen voor haar klanten. Nu wil KPN specifiek voor het MKB een plug and play productgroep lanceren die online verkocht gaat worden met daarbij een breed inzetbare self-service oplossing voor o.a. het traceren van je assets.
Realisatie
Van gedegen klantonderzoek snel naar strategie en uiteraard de realisatie van een nieuwe product marktcombinatie, webshop, betaaloplossing, CRM inrichting en praktisch leverproces voor de MKB. Daarnaast de inrichting van een klantbehoefte gedreven oplossing waarmee klanten hun IoT oplossing zelf kunnen managen.
Resultaten
Met KPN IoT hebben wij

KPN aan het woord

Alexander heeft de afgelopen 1,5 jaar bij KPN IoT meerdere online marketing projecten begeleid. Kenmerkend aan zijn bijdrage was zijn 'can do' mentaliteit, waarbij hij op een zeer collegiale manier mensen wist mee te nemen in zijn projecten. Zijn kennis en ervaring in online b2b marketing heeft ons verder gebracht in onze online marketing (automation), en daar ben ik Alexander van Factor Fier erg dankbaar voor!
case kpn - Factor Fier - Case KPN
Simon Philipsen
Director Products & Marketing KPN IoT

Versnel als KPN

Als je ook met ons wil verkennen waar de groeikansen liggen, maken wij graag kennis. Wij denken, durven, doen en delen.

case kpn - Factor Fier - Case KPN

Meer succesverhalen

Klantbehoefte centraal, webshop optimalisatie en een multidisciplinair online team​
Meer impact en effectiviteit van digital marketing in een snelgroeiende organisatie
Digitale strategie, executie first digital mover en implementatie nieuw digitaal domein
Scroll naar boven