Case Topgeschenken

Meer impact en effectiviteit van digital marketing in een snelgroeiende organisatie ​

Aanleiding

Topgeschenken.nl, bekend van o.a. Topbloemen.nl, is de afgelopen jaren flink gegroeid en zit in transitie naar een grotere, professionele organisatie om verdere groei te kunnen waarborgen. Voor de afdeling marketing zochten ze een interim oplossing om de impact & effectiviteit van het team te verbeteren, nieuwe distributiekanalen te ontwikkelen en de online performance te verhogen.

Realisatie

In de eerste fase hebben we met het OGSM-model bepaald wat de visie, strategie en de KPI’s zijn. Alle marketingactiviteiten zijn geborgd bij de individuele teamleden en er zijn samenwerkingsverbanden opgezet met andere afdelingen. Focus aangebracht op optimaliseren van customer journeys, converterende branding campagnes, conversie optimalisatie en data-driven werken. Migratie van CMS/platform van een van de domeinen.

Resultaten
Met Topgeschenken.nl hebben wij

Weten wat wij voor je kunnen doen?

Plan een kennismaking in

case topgeschenken ffpook

Meer cases

Digital first customer journey met een 9+ klantervaring bij ONVZ

Gericht op first-time-fix, persoonlijk en relevant en minder overbodig klantcontact