Case NRC Mediahuis
Realisatie van digitale versnelling
50% verbetering van de conversie ratio’s
Diensten en oplossingen voor digitale vraagstukken
Duurzame verandering van binnenuit
De klantbehoefte is doorlopend in beweging en de digitale innovaties gaan razendsnel. Wij helpen je om deze uitdagingen om te zetten in kansen voor digitale groei, verbetering en vernieuwing.
Onze strategie en advies diensten
Digitale groeistrategie
Vertaling van de organisatie doelstellingen naar een concreet plan voor digitale groei.
Digitale volwassenheid
Maak je organisatie klaar om in te kunnen blijven spelen op de veranderende klantbehoefte.
Digital business review
Een rechterhand die je periodiek adviseert, uitdaagt en inspireert zodat je de juiste koers houdt.
Onze interim oplossingen
Digital marketing & sales professionals
Tijdelijke inzet van digital marketing & salespower om je teams en resultaten te verbeteren.
Project- & programma managers
Experts die digital projecten, programma’s en initiatieven binnen tijd en budget realiseren.
Customer experience professionals
Klantgedreven professionals die alle touchpoints aansluiten op de behoefte van leads en klanten.
Herken je dit?
De omzet blijft achter, de concurrenten gaan harder en het is steeds lastiger om klanten te behouden en nieuwe te werven.
Jij wil groeien, verbeteren en vernieuwen maar nieuwe digitale initiatieven komen moeilijk van de grond, projecten en programma’s zijn te groot of duren te lang en je hebt niet de juiste mensen, kennis, expertise en capaciteit in huis.
Een greep uit de merken
Waar we voor werken
Factor Fier
als digital partner
Wij helpen je een volgende stap te zetten in digital business. Met doordachte plannen en slagvaardige digital experts. Maar hoe doen we dat? En voor welke klanten? En waarom moet je kiezen voor Factor Fier als digital business partner?
Digitale versnelling raakt de hele organisatie
Digitale versnelling gaat niet alleen om een digitaal kanaal, verbeterde processen of het implementeren van nieuwe technologie. Het gaat ook over mensen, gedrag, cultuur en hetzelfde klantdoel nastreven.